Әдістемелік қызметті ұйымдастыруда жаңа инновациялық технологияларды мектептің оқу-тәрбие үрдісінде енгізудің педагогикалық шарттары мен жолдары
Педагогикалық технология дегеніміз-тәжірибеде жүзеге асырылатын белгілі бір педагогикалық жүйенің жобасы,ал педагогикалық жағдайларға сай қолданылатын әдіс,тәсілдер-оның құрамды бөлігі
В.Беспалько
Қазіргі кезде егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып,әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда.Бұл педагогика теориясы мен оқу-тәрбие үрдісіндегі елелі өзгерістерге байланысты болып отыр.Білім берру парадигмасы өзгерді,білім берудің жаңа мазмұны пайда болды.Оқу үрдісіне жаппай жаңа педагогикалық технологияның түрлері енгізілуде.
Ғылым мен техниканың жедел дамыған,ақпараттық мәліметтер ағыны күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып,адамның қабілетін, талантын дамыту-заманның басты талабы.
Жаңа педагогикалық технологияны меңгерту мұғалімнің зейін-зерделік , кәсіптік,адамгершілік, рухани,азаматтық және басқа да көптеген ұзстаздық қабілетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді,өзін-өзі дамытып, оқу-тәрбие үрдісін жүйелі ұйымдастыруына көмектеседі. Оқу-тәбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды ендірудің алғашқы шарты: мұғалімнің инновациялық іс-әрекетін қалыптастырру болып табылады.
|